رفتن به نوشته‌ها

رگبار

مجموعه داستان
رگبار

مجموعه داستان رگبار  از یازده داستان کوتاه شکل گرفته که با محتوایی از فضای زندگی شهری در مرز نامشخصی از واقعیت و تخیل کنارهم  گرد آمده اند. گم شده ،برد کلاغی ،ویزیت در کافه، بیسکویت لجنی ،تمام شبهای من ،طعم کال، عکس،موسرخه، ریسه های خرمایی ریشه های سرخ، از بالا به پایین  نام داستانهای این مجموعه هستند.

اگر برای معرفی کتاب از نامش برای دسته بندی داستانها استفاده کنیم. شاید چاشنی سوغات مانده از مشق نظام یاهمان خدمت سربازی البته اجباری باشد که در زبان و طراحی برخی از داستانها چون بیسکویت لجنی درگیر روایت شده و اشخاص و تصاویر را به سمتی می برد که این اسم با مشق تفنگ بی ارتباط  نباشد، در برخی دیگر همچون بُرد کلاغی،عکس یا طعم کال که نشان از فضای شهرنشینی راویانشان دارند، کاربرد کلمه رگبار توضیح واضحاتی به نظر می رسد که همچون بلایای طبیعی بر سر ساکنان شهر احتمال باریدنش دور از ذهن نیست. از بالا به پایین نام کوتاه ترین داستان است که در انتهای مجموعه آورده شده . و حرف آخر آنکه مجموعه داستان رگبار روایت نسل جوان دیروز است تا نسل جوان امروز. نسل هایی که یا دیده نشدند یا آنقدر دیده شدند که از یاد رفته اند. طی ده سال با انتخابها و حذفهای فراوان، راوی همچنان پیش رفت تا این یازده داستان به عنوان اولین اثر  از او به چاپ رسید.

  

منتشر شده در رگبارصفحه نخست

نظر

  1. غزل غزل

    میثم جان یکبار برل=ات با چنان شور و ذوقی نوشتم که نگو ولی از شانس بد من همون روزی بود که وب لاگت را داشتند به روز می کردن خلاصه تا دوباره گرم نوشتن بشم نمی دونم چقدر طول می کشه تا بتونم همون حسی که دارم رابت انتقال بدم فقط این رابدون که از همون اولین باری که با اصرار خودت یکی از داستانهات راخوندم که به تقدیر اولین روایت کتابتم شد می دونستم و با قلبم باور داشتم که با یک نویسنده بزرگ رو به رو هستم و با همه وجودم اعتقاد دارم که روزی می رسه که برای بچه هام شایدم نوه هام از تو می گم .

    به امید موفقیت هرچه بیشتر کسی که من را با خواندن آشتی داد

    غزل

    • میثم میثم

      من ممنونتم خانم… لطفت پایدار

  2. میثم میثم

    منم باید به میزان تشکر بیفزایم … تو همیشه لطف داشتی و داری ممنونتم

  3. درود
    میثم عزیز؛ با تبریک برای چاپ کتابت؛ رسیدی به تارنگار داستانی من سر بزن.

    • میثم میثم

      ممنونم…من نتونستم تار نگار شما رو باز کن …فکر کنم اشکالی در کار باشه

  4. درود
    چاپ کتابت فرخنده ات باد.

  5. درود و سپاس
    دست مرزیزاد خدا قوت برای این کتاب و به امید کتاب های بعدی .
    این یکی خواندنش با ماست …همیشه خوش و خرم باشی

    • میثم میثم

      ممنون از لطف شما آقای حسنی عزیز …

  6. سلام
    تبریک بابت انتشارکتابتان خبرش را لینک پیوند روزانه هرانک کردم

    • میثم میثم

      ممنونم عزیز… ممنون از لطفت

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.