رفتن به نوشته‌ها

“دوربرگردان” به روایت ایبنا IBNA

  •  
  •  به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کیانی گفت: انتشار این اثر مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد و به احتمال زیاد تا پایان تابستان  از سوی انتشارات زاوش روانه کتابفروشی‌ها خواهد شد.
     وی درباره تفاوت این اثر با مجموعه داستان «رگبار» توضیح داد: داستان‌های «دور برگردان» کمتر به سمت فضاهای تجربه شده در اثر قبلی‌ام پیش می‌روند. فضای آن‌ها کاملا شهری و اجتماعی است و داستان‌های این مجموعه را باید داستان موقعیت دانست. 
    کیانی افزود: زاویه دید بیشتر داستان‌های این کتاب دانای کل محدود سوم شخص است. البته تنوع نظرگاهی هم در این مجموعه به چشم می‌‌خورد و می‌توان گفت «دور برگردان» دارای راوی‌های متفاوتی است.
  • وی درباره وجه تسمیه «دور برگردان» گفت: فرم روایت داستان‌های این مجموعه شباهت زیادی به دوربرگردان دارد و داستان‌ها مدام در حال رفت و برگشت زمانی‌اند. به همین دلیل نام دوربرگردان را برای این مجموعه داستان بسیار مناسب دیدم…

 

متن کامل این خبر را در ایبنا بخوانید 

منتشر شده در دوربرگردانرسانه هاروزنگاريصفحه نخست

یک دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز
    ضمن دعوت شما به خوانش داستان برگزیده دور سیزدهم “دو هفته اخیر” گلایه ای هست که عرض می کنیم.
    علی رغم این که مدت هاست شما را لینک کردیم متاسفانه در بخش پیوند ها و بین دوستانتان جا نداریم.می دانیم که ادبیات داستانی جزء علایق و یا دغدغه هاتان است.پس امید داریم به خاطر اهدافی که دنبال می کنیم، ما را به دوستان و بازدیدکنندگان معرفی کنید و با این کار شما هم گامی برای ادبیات بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *