رفتن به نوشته‌ها

کرانه های داستان

  • دوره داستان خوانی / محمد تقوی

  • شاید بهانه ی این چند خط آن باشد که داستان و داستانویسی به شیوه ی درست علمی و هنری محجوب مانده و گاهی بلا تکلیف، و از آن طرف دوست داران واقعی این مقال کم و بیش این سوال را می پرسند که کجا و چطور میشود غیر عناصر خلاق نوشتن، با اصول و قواعد بازی این اثیری دست و پنجه نرم کنند و بیاموزند. خب کم هستند کسانی که این علم را به شیوه ی درست و با اصولی سلامت در اختیار دوستدران داستان بگذارند. این میان وظیفه  ما شاید اطلاع رسانی این اتفاق است. دوره ی کارگاهی محمد تقوی از آن دست کارگاه های علمی و هنریست که به واقع چیزهای زیادی برای آموختن دارد. چنان که می دانید و می دانند.

  • به گفته ی او: “این دوره آموزش عناصر داستان با خواندن سطر به سطر داستان برگزار میشود. که در فایل ضمیمه توضیحاتی راجع به این دوره آمده است. درواقع خوبی این جلسات این است که زمینه ایجاد می‌کند و بعدها در جلسات کارگاه داستان امکان گفتگو و زبان مشترک را به وجود می‌آورد. دوره در ۸ جلسه برگزار می‌شود و جای مناسبی  در خیابان خاقانی کمی پایینتر از تقاطعش با خیابان سمیه در یک موسسه آموزشی است . قرار کلاس را برای روزهای چهارشنبه ساعت پنج و نیم تا هشت گذاشته‌ایم. هر وقت که ما آماده باشیم، کلاس آماده است حتی می‌توانیم از سر همین ماه شروع کنیم. “

  • برای آشنایی بیشتر و آگاهی از برنامه ی هر جلسه ، می توانید این فایل را دانلود کنید: KARANEHAY DASTAN
  • آدرس ایمیل مرتبط برای اطلاع رسانی: m.b.taghavi@gmail.com 

منتشر شده در داستانرسانه هاروزنگاريصفحه نخست

نظر

  1. بهار بهار

    سلام. لطفا در مورد نحوه شرکت در کارگاه و شهریه نیز توضیح دهید.

    • میثم میثم

      سلام به شما. هزینه دوره صد و پنجاه هزار تومن گفته شده و خب در مورد نحوه کلاس ها می تونید به آدرس ایمیل بزنید و اطلاعات بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *